Sokan aggódnak a magas infláció miatt, és közben egyre többen keresik az akciós termékeket
A gazdasági helyzet alaposan megváltoztatja a vásárlási szokásokat. Többen úgy vélik: az áremelkedésnek még nincs vége.
A gazdasági helyzet alaposan megváltoztatja a vásárlási szokásokat. Többen úgy vélik: az áremelkedésnek még nincs vége.
A hétvégétől egy sor terméktípus kedvezményét az előző harminc nap legalacsonyabb árához képest kell kiszámolni és meghirdetni, mindegy, hogy a két akció között az ár magasabbra szökött vissza. Ez váratlan kihívás elé állítja a webshopokat, és különösen a könyvkereskedőket. A megszokott akciózási gyakorlat helyett új jöhet, a kuponozás helyére benyomulhatnak a személyre szabott akciók.
A széles körű akciókat kínáló Black Friday bár idén november 26-ra esik, a magyar kereskedők gyakorlatilag az egész hónapban kampányoltak, több kereskedő már a hivatalos dátum előtt tartott „kis” fekete pénteket. Az utolsó, nagy roham azonban még hátravan, a vásárlások során pedig érdemes résen lenni, nehogy olyan ajánlatra mondjunk igent, amit később megbánnánk. A Bank360.hu elemzői összefoglalták, mire érdemes odafigyelni, mielőtt elkezdenénk nagy tételben pénzt költeni.
Nem tudom, ki hogy van vele, részemről olvasatlanul dobom a szemétbe a különféle ingyenes reklámújságokat.
Egy Kaliforniából hazánkba házasodott ismerősöm első megtanult magyar szava az „akció” volt.
A piackutatók tapasztalata szerint a nemzetközi áruházláncok és hipermarketek, például a Metro, az Auchan, az Aldi és a Lidl akciós termékei gyakran garázsboltokba vagy akár magyar üzletlánchoz tartozó üzletekbe kerülnek – írja a Napi Gazdaság.